-bara för att-

lalallal jag har tråkigt just nu , så tänkte skriva lite saker ni kanske inte visste om mig ;)

1; på torsdag ska jag opereras , ska fixa bröstförstoring :) ne skämt osido , dom ska skära i halsen på mig pga min körtelfeber är så allvarlig, ärligt kommer dö!

2; jag är extremt skoltrött, lärarna ringer hem varje dag o säger att jag sover på lektionerna o har tappat all lust! hehe good work madde(y

3; jag är jävligt intresserad av bilar! har sökt in på fordon till och med åker på alla bilträffar o race:) volvo 744 turbo 600 hk (L)

4; hardstyle är orgasm för mina öron;*

5; jag planerar ännu en resa till sommaren , inte till nåt varmt land då för det är bara slöseri med pengar o tid när det är varmt i sverige. men jag är sugen på tokyo så jävla grymt verkar det va ;o

6; jag tror  jag är lite förälskad i en jag umgicks med nör jag va liten (a)

7; jag ska aldrig mer strula med nån som snusar . ALDRIG wue



8; jag har inte fb , jag hänger på badoo ist , det är en dejtingsida haha sjukt kul, för man träffa massor av folk från norrköping;)

9; om inte jag vill dö typ 10 år tidigare , måste jag sluta röka efter operationen . men fuck that , jag vill ändå inte bli gammal ^^

10; jag färgar håret typ varannan vecka;o


den här bjöd jag verkligen på;o

nnu får det räcka peace!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad smal du blivit

2012-05-08 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0