omg , vet ni vad som hände mig i torsdags då?....

ah i torsdags då jag egentligen skulle opererats , på kvällen sen vid typ11 gick jag ut o träffa coffe babe, och vet ni vad? jag bah svimmar , allt börja snurra.. jag bah shit, så han följde mig hem . så gick jag in bla bla tog en tablett när jag la mig i sängen vid ca 12 så börja mitt huvud och shit aldrig haft så ont i huvudet .. vid halv 3 fick jag nog kunde inte somna , så satt jag mig , då bah sprang jag till toan o spydde som en jävla gris, trodde allvarligt nu att jag skulle dööööööööööööööööööö. så skrev ett jävla brev till och med;o så ringde akuten så åkte in dit, och bah försatte spy hela jävla vägen.. dom stack nålar i mig o kolla pulsen o allt. men guess what? inget fel på , jag bah jo ellerhur. så sa dom du kan ha fått ett ångestanfall eller migränanfall. jag bah fan inte mer sånt skit nu .. SUCK! jaja nu mår jag skapligt iallafall. så blev fest i helgen iallafall, med bilar o grejer . SHIIT mitt liv alltså"!!

o vet ni vart jag o emelie ska på onsdag då?;) kungsöör till ett par gammla polare där, grillfester o bilträffar , shit så taggad jag är ! eheh men nu klagar min lärare på mig .. hörs när jag e hemma, så ska jag visa lite bilder också. puss


saknar att va brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0