ALLA 97OR get the fuck off!

påriktigt, ska jag behöva sätta lösen på bloggen eller? bara för att ni inte kan sköta er ? seriöst hur lågt kan man sjunka i dagens samhälle.. sinnessjuk stad lever vi i ! att hoppa på en person och anklaga den för klamydia kondylom och massa saker licksom hallå? vart är självrespekten?
personligen tar jag inte åt mig. vet ju vad som är sant och inte om mig själv licksom. så kom inte och försök att rätta mig ,om mig själv. ni skämmer ute er bara . hade inte tänkt att hänga ut er här eller så ,  men sen tänkte jag efter en gång till! hmm.. eftersom du är på både mig och steffe så kommer det nu bli såhäär.


nellie 97a bor i norrköping tror jag? brunt kort hår , acne i ansiktet. någon som tror ni vet vem denna bruden är? kontakta mig då! antingen här eller  min instagram :madeleneriksen!


så som du håller på, kommer man inte undan med hur som helst !

tack och hej!
 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

norrköpings 97or <3
ALDRIG ivägen,söker ALDRIG fel uppmärksamhet OCH tror sig ALDRIG vara äldre - kartar upp sig inför för minsta lilla motgång. älskar dom LOVE LOVE LOVE..
- det är bara norrköpingsfolk som lyckas -

2013-10-07 @ 15:53:06
URL: http://marianatalia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0