Godkväll

Ligger i sängen o myser .. Eller inte har fetaste mensvärken som dödar. På riktigt ! Men allt blir bättre när jag tänker på att man får träffa älskling imorgon då går det bättre ❤

Idag har jag jobbat lite på morgonen ! Cash in på kontot. Sen har jag möblerat om blev skit fint . Kan fota o lägga ut imorgon! Sen kom Emilia o hennes boy hit på en cigg , snacka lite med dom. Sen var jag i stan också en snabbis handla in en ny tavla o lite smått annat till rummet . Och såklart PK de lever jag på! Sen så har jag bara tagit de lugnt .. Men inte haft tid att blogga.. Sorry :/
Men nu ska jag bara ligga här o gosa så godnatt på er så höra vi imorgon . Kyss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0